wtorek, 11 lutego 2014

Candy - losowanie


Dzisiaj 11 luty, zatem pora ogłosić wyniki losowania...


Komentarze wszystkich zainteresowanych zdobyciem
romantycznych drobiazgów wydrukowałam, pocięłam
na osobne paseczki, zwinęłam i wrzuciłam do "maszyny
losującej".

Losowania dokonała moja córka, a nad prawidłowym
przebiegiem losowania czuwał członek komisji Gucio.


???


Candy wygrała... Inga Blumenfabrik z Fabryki kwiatów
Gratuluję :) !

Inga-proszę o wiadomość na greygalery@gmail.com
(wybierz kolor, inicjał i podaj swój adres).


Kochani, bardzo Wam dziękuję za udział
w mojej zabawie i życzę wszystkim miłego tygodnia :)


15 komentarzy:

  1. Gratuluję, a Gucia proszę ucałować w pyszczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za zabawę :) Gratulacje dla zwyciężczyni !!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej, ogromna z niej szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i nie ukrywam, że bardzo zazdroszczę :) Ale trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i nie ukrywam, że bardzo zazdroszczę :) Ale trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejciu nie udało się;-( To znaczy mi sie nie udało bo Pani Indze tak;-)))gratuluje serdecznie. A Tobie dziekuje za zabawe i miłego dnia zycze. p.s. aha i pojawiaj sie czesciej bo takie cudne rzeczy pokazujesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla szczęściary a Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wspaniałą zabawę i gratulacje dla Ingi ;)

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! U mnie jak zawsze szczęścia zabrakło:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie - wspaniały prezent !!!
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Dziękuję! To moja pierwsza wygrana w zabawach candy! Gucio - jesteś boski. Powiem Wam, że będąc w ciąży na moją dzidzię mówiłam Gucio :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za zabawe:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieki za zabawe:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam Cię do siebie po nominację w Liebster Blog Award:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award-pierwsza-nominacja.html#comment-form

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...